nuffnag

Jumaat, 15 Mei 2009

my favorate video n picture of Dani



Ahlan wasahlan ana al Ustaz Muhammad Dani Shazwanlulait... Kai fa haluka.???

Ana Alhamdulilla... So ba hul Khoir...

Wailla li kok ..... Maasalamah... Wassalam..

ke ghairahan dani ngan motocar nyer..... first time dapat bawa krete

siap ada sound effect lagi...vROOmmmmm.......


dani ngan gaya gigitan jari di mulut.... musykil agak nyer tu...
bior la janji dani ngan car nyer....




Pose dani yg agak seksi guyam nyer.......



Ni time dani mula2 blajar makan.... comei kan... aku paling suka tengok mulut dia.. menguyap roti tu penuh perasaan.... waktu ni masa aku n dani bersantai2 kat umah... abah dia keje.. tinggai aku ngan dani jer... ape lagi aku amik la video n dani jadi model baby makan.... hahaha....

Dani tgh dok kacau aku dok mengaji Quran ... ni... orang nk baca dia pun nyebuk nk baca tapi nk buat cam ner layan jiwa...la. ZAASSSSS.... layan........

0 ulasan :

ma pa n dani la....

ma pa n dani la....