nuffnag

Selasa, 19 Mei 2009

Dani N I Bersantai Di P'kampungan Presint 9



hari sabtu 16/5/09 aku ada game netball kat presint 9 under Putrajaya Komuniti n team aku namernyer AFC a.k.a Audit Fan Club bukan KFC yer... aku bawa la anak aku skali coz x der org nk jaga.. abah dia krojer....

Alhamdulilla la anak aku x byk krenah dia tau ibu dia nk bersukan.... coz badan pun dah tembun... Jangan nk bukan leceh.... team aku dapat tempat ke3 wei.... bangga la gak.... ibu2 audit n anak dara audit pun hebat gak main netball.... aku x la sempat amik gambo masa lawan 2 cos cbuk ngan dani n game hihihi... aku just sempat amik gambor dani jer... satu tgh dok atas bola... tu pun masa aku tgh semput baru habis game... gilos siot penat wei.... 2 tahun x main game...


Sebelum tu aku dan gak bawak anak aku g mandi kat presint 9 bukan main seronok nyer dia... dapat mandi... jenuh aku melayan krenah dia..



Tapi sian gak dani dia tgk jer mak abah budak lain mandi sama2... nanti aku nk bawak laki aku layan anak aku mandi... baru happy c mat dani....


Seronok betui muka dia dapat main air.... x lepas peluang dia main kalu kat umah main air jer aku marah... coz taklut dia selesema pastu semput... risau aku...
sebab kesian kat dia aku bior jer dia main puas2....

Ini ada aku rakam ckit saat dia tgh syok main air.... hahaha....


0 ulasan :

ma pa n dani la....

ma pa n dani la....