nuffnag

Selasa, 21 Julai 2009

KENDURI.......

4 julai lepas maghrib yang lepas aku ada buat kenduri ckit kat umah aku di presint 14E sempena masuk umah baru..

aku buat la majlis bacaan yasin solat jemaah isyak skali untuk membukla pintu rezki di umah baru nih.... bior x de masalh... aman n bahagia duk kat ctu.. aku bukak tender masakan sendiri Alhamdulilla semua berjalan ngan lancar...





ini lak umah lama aku kat kuarter penjara... windu lak rase nyer ngan umah lama yg sejuk nyaman... kecik tapi selesa...


umah ni pun aku ada buat kenduri gak.... dolu2 masa baru kawen alhamdulilla aman aku dok ctu...



nilak gambor dani tgh mengorek petai untuk masak sambal petai kenduri nanti sambal petai udang.... sungguh bersemangat dia kopek petai ... rajin anak ibu... tolong ibu ngan opah dia.... cayang dia...

ni dia VT dani tgh mengopek petai ngan opah dia...

aku x de lak sempat amik gamba wak2 kenduri tu... diadakan.... ape2 pun aku happy sgt coz tetamu yg hadir luar jangkaan aku... terima kaseh byk saper yg hadir... terutama en. rabianto kerana sudi menjayakan majlis ni.. n rakan yg lain cam eliz... ani... fizal... sauphi... rakan2 hubby aku.. n jiran tetangga yg lain di P14E makasih bebanyak...

0 ulasan :

ma pa n dani la....

ma pa n dani la....