nuffnag

Rabu, 1 Julai 2009

Dani kemalngan ngan kuda nyer

Berita sedih anak aku dani jatuh masa main kuda. masa tu aku dok kat opis krojer... aku tinggai dani kat umah ngan tok mama ngan hubby aku... masa c dani main kuda hubby aku tgh dok siram pokok... dia x sedar anak dia bt stand.. kuda tertongeng ke depan bila trn bendul tinggi kat luar umah tersembam jatuh.. so bermisai la anak aku kat bawah idung luka dek terkena jln tar... apa lagi nangis la pedih sakit dengan kpala benjolnya.... sian dani comot dah muka anak aku.... jangan la ada parut... nk marah abah dia benda dah jadi.... geram gak... tak tgk anak elok2... mmm.... tension.... tapi yg best nyer dia learn from the lesson so dia x main dah kat tebing tinggi tu lagi ngan kuda... kuda kesayangan dia tetap menjadi teman mainan dia....

0 ulasan :

ma pa n dani la....

ma pa n dani la....